środa, 7 czerwca 2017

:) i PYTANIE

Witajcie,

    Dziś będę się znowu chwalić. Niedawno spotkała mnie możliwość by zaprezentować swój blog na stronie czasopisma Twórcze Inspiracje. Oczywiście z niej skorzystałam dziękuję bardzo za zauważenie i takie wyróżnienie dla mnie, że to co robię jest doceniane i się podoba:).
Teraz pozostaje mi tylko udać się do sklepu ( to już jutro:)) i kupić aktualny egzemplarz gazetki:). 

    Teraz najważniejsze co byście powiedziały na wymiankę lecz innego typu. Wymiankę w ciemno. W skrócie. Mamy jakiś czas na przygotowanie paczki wg wcześniejszych wytycznych. Osobę do której wysyłamy paczuszkę poznajemy na końcu. Chodzi o oto by przygotować taką naprawdę fajną paczuszkę, jakbyśmy przygotowywali ją dla siebie lub jaką sami chcielibyśmy otrzymać. Swoje uwagi na ten temat pozostawiajcie na spodzie:) lub w ankiecie, która pojawiła się na prawym górnym boku.

PODPIS

7 komentarzy:

  1. Wow, gratuluję wyróżnienia! :) A co do wymianki- ja bym się na to pisała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje :) A jeśli chodzi o wymiankę to z chęcią się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tak w ciemno nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak zobaczysz jak ma wyglądać może się połasisz:).

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).