środa, 1 stycznia 2014

Noworoczne opakowanie

     Witajcie w Nowym Roku. Szczęśliwego Nowego Roku życzę wam na wstępnie. Uspokajam, ten post nie będzie reklamą poniższego produktu:). Chociaż podobno jest skuteczny i ekonomiczny z racji większego opakowania;).

 
        Dłuższy  czas zastanawiam się co zrobić z takim opakowaniem. Nie miałam kompletnie na niego pomysłu. Podobał mi się jego nietypowy kształt. Wzięłam moje zapasy włóczki, które jeszcze przetrwały. Zaczęłam tworzyć. W trakcie wymyśliłam sobie by jeszcze wstążeczkę wykorzystać. Z koloru nie do końca  jestem zadowolona. Brałam co miałam:). Dobrze już dobrze koniec tej samokrytyki na początku nowego roku;). Oto jak w skrócie wyglądały prace.

Proces tworzenia:)


Efekt jest taki, sami oceńcie:). Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).