czwartek, 10 kwietnia 2014

Kartka na Wielkanoc - WYMIANKA

Witajcie!!

     Zbliża się nam maleńkimi kroczkami Wielkanoc i związku z tym u Darii była organizowana kartka wielkanocna jako wymianka. Na każdego przypadały dwie kartki, które wędrowały automatycznie do dwóch różnych osób. 

       Wymyśliłam sobie, że spróbuje zrobić kartkę z papierowej wikliny taki eksperyment. Chciałam by moje kartki nie były jak wszystkie:). I oto do Krysi poszła taka karteczka:
 Ja z kolei otrzymałam taką karteczkę:
       Te szydełkowe kwiatki bardzo mi się spodobały, aż postanowiłam się sama nauczyć władać trochę szydełkiem i szczerze na początku była masakra. Lecz o moich zmaganiach z szydełkiem napisze wam kiedyś indziej:).

      Kolejna karteczka była dla Anety i prezentowała się tak. Motywem przewodnim każdej karteczki był zając:).
Karteczka która do mnie trafiła wyglądała tak:
       Obydwie karteczki bardzo mi się podobały. Każda z nim po trochu pokazuje inną technikę wykonania. Dziękuje Darii za zorganizowanie tego typu wymianki.
PODPIS

14 komentarzy:

  1. Karteczki sa przecudnej urody! Jak to miło dostać taką na Święta, ja oprawiłabym jak dzieło sztuki!
    Mam nadzieję, że przyjmiesz ode mnie zaproszenie do Liebster Award, choć wiem, że stale jesteś nominowana, to mimo to będzie to dla mnie wielką przyjemnością, gdy przystąpisz do wyróżnienia. Zasługi masz wielkie, tworzysz rzeczy niepowtarzalne, zapraszam! Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej informacji na temat Liebster Award na : http://anushkadesign.blogspot.com/2014/04/druga-nominacja-liebster-award-i-moje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka z papierowej wikliny, którą od Ciebie dostałam, jest doprawdy urocza, jeszcze raz dziękuję :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki piękne, wszystkie bardzo pomysłowe, a Twoje wiklinowe to już w ogóle odjazd!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny piekne kartki zrobiłyście wszystkie bez wyjatku mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te kartki, aż żałuje że ja zawsze kupne dostaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego zawsze możesz to zmienić, wystarczy pomysł i jakoś idzie:).

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).