środa, 21 maja 2014

Pula licznikowa zdobyta

Witajcie,

      Pamiętacie, że od jakiegoś czasu trwała u mnie zabawa na "POLOWANIE". Sama byłam ciekawa jak to będzie u mnie wyglądać. Do tej pory znałam tą zabawę z tej drugiej strony, teraz znam i ta drugą:). Ale do rzeczy, właśnie wczoraj zabawa dobiegła końca. Dokonał tego Jakub Sztuba z bloga darmowe gadżety.... Przeglądając bloga poznanego blogowicza, muszę stwierdzić, że kolega ma ciekawą i specyficzną myślę tematykę bloga. Życzę mu powodzenia w dalszych zmaganiach z adresatami i nie tylko :).

     Mała zmiana pojawił się i drugi zwycięzca konkretnie Klaudia Kowalczyk z bloga apetyczny kąsek . Gratuluję :). 

Jeszcze raz gratuluje zwycięscom:).
PODPIS

3 komentarze:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).