poniedziałek, 12 października 2015

Finał wymianki z cytatem

Witajcie,


   Czy u was też spadł dziś pierwszy śnieg? U mnie tak, co prawda później już temperatura zmieniła jego stan skupienia:). I dobrze jeszcze za wcześnie :). Lecz nie o tym. Pora na kolejne podsumowanie zabawy karteczkowej z cytatem. Motyw przewodni - aktualna pora roku.



   Moją parą ponownie w tej zabawie była Krysia. Przygotowała oto dla mnie taką uroczą karteczkę. W przesyłce były jeszcze herbatki i jako dodatek był zielony szalik. Dziękuję bardzo :).
   Moja karteczka wyglądała tak. Znowu postawiłam na parawan:). Jako dodatek wyszydełkowałam jesienną zawieszkę np. na okno i do paczuszki dorzuciłam jeszcze jednorazową kawę, której nie zdążyłam uwiecznić .
Tyle dziś uciekam do spania i przypominam o mojej zabawie:).
PODPIS

2 komentarze:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).