środa, 2 sierpnia 2017

Zabawa nieprzypadkowa

Witajcie,


   Mam dla was niespodziankę w formię kolejnej zabawy. Związku z tym, iż ten post jest 300-tnym opublikowanym oraz zbliża się czwarty rok odkąd jestem z wami dlatego też czas na małą zabawę:). Co wy na to?





Najpierw zasady:
  1. zabawa jest dla osób aktywnie blogujących (2/3 posty w ciągu miesiąca),
  2. zostaw komentarz pod tym postem, wraz z adresem swojego bloga, ( chętnie go odwiedzę),
  3. podlinkuj na swoim blogu/stronie banerek informujący o zabawie,
  4. zgłoszenia przyjmowane są do 2 października, do północy,
  5. miło mi będzie jeśli zostaniesz obserwatorem Asikowego Kącika, lecz nie jest to konieczne:) 
by zabawa miała sens i doszła do skutku potrzebne będzie min. 10 zgłoszeń:).

UWAGA : Wygranej nie wysyłam za granicę 

 Coś może o nagrodach:). Tym razem będą to różne przydasie i niespodzianka.

Jeśli uczestników będzie na tyle dużo być może będzie dodatkowe losowanie nagrody niespodzianki.
Zapraszam gorąco do zabawy:).

LISTA OSÓB:
1.Teresa
2.Asia
3.Bożena G
4.Katarzyna
5.Sylwia Murzynowska
6.Ann Goldwin
7.Carpediem
8.Kasia N.
9.Basia
10.Jania



p.s. AKTUALIZACJA Z 27.08.2017 co jakiś czas będę publikować co kryje się pod przydasiami, które przygotowałam:). Być może to was zachęci do zabawy:).

ODSŁONA I
ODSŁONA II
ODSŁONA III
ODSŁONA IV
ODSŁONA V -niespodzianka :)

PODPIS

14 komentarzy:

  1. Gratuluję 300 postów i życzę kolejnych 30000000000000000000

    :) serdecznie pozdrawiam :)

    mój blog : https://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda z aktywnością na blogu krucho, ale może mi to wybaczysz i pozwolisz dołączyć do zabawy 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady aktywna przecież jesteś:). Pewnie, że możesz dołączyć do zabawy:).

      Usuń
  3. Chętnie zapisuje się na candy i gratuluję 300 postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o adresie bloga :) http://mojecudawianki1.blogspot.com/

      Usuń
  4. Gratuluję tylu postów i staję do zabawy
    http://szalkrzyzykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Graulacje:) Piękny wynik:) Dziękuję za udział w moim candy i chętnie spróbuję szczęścia u Ciebie:)

    Pozdrawiam

    rudamamaijejpasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały dorobek! Moje gratulacje. Chętnie przyłączam się do zabawy! :)
    lifeandeverythingbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Ale trafiłam! Podoba mi się u Ciebie, więc zostaję na dłużej, jako setny obserwator :D Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Witaj jako setny obserwator:), bardzo mi miło że dołączyłaś do mojej zabawy:).

      Usuń
  7. Trafiłam przypadkiem, ale spędziłam u Ciebie sporo czasu oglądając Twoje prace :) Wszechstronnie uzdolniona jesteś :)Chętnie będę do Ciebie zaglądać, a jeśli pozwolisz to chętnie wezmę udział w zabawie nieprzypadkowej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu postów :) Przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam aż tyle postów w miesiącu ale może to wystarczy?:) Muszę się u Ciebie zadomowić:)
    www.basia30.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja też staję do kolejki :)
    I zostanę u Ciebie na dłużej, bo pokazujesz mnóstwo fajnych i ciekawych rzeczy :)
    http://janiaka.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).