sobota, 16 września 2017

Podsumowania

Witajcie,

   Dziś będzie parę podsumowań. Zacznę od zabawy z czerwca. Wędrująca książka. Książki myślę nie muszę przypominać, ale za to pokażę wam co przygotowałam do książki. Były herbatki, zakładki szydełkowa, pocztówka oraz mini koszyczek.
Ma on również opcję z zamykaniem:).
A oto co ja otrzymałam; radełko, herbatki, batona, zakładkę oraz piórka.
 Co dalej była wymianka pocztówkowa u Asi. I oto jakie karteczki poszły w świat. Jako że Asia ma już karteczkę z miasta w którym mieszkam obecnie w świat poszła karteczka z mojego rodzinnego miasta oraz z wakacji już nie pamiętam których:).
A za to Asia przysłała mi karteczkę ze swoich obecnych wakacji.
    Idąc dalej i już na koniec kolejna zabawa czyli świadoma wymianka w ciemno u mnie. Zapisały się cztery osoby (bez mnie). I tutaj taka informacja nie pisałam tego wcześniej, ponieważ sytuacja tego nie wymagała. Lecz jako organizatorka zabawy postanowiłam zastrzec prawo odmowy w zabawie jednej osobie. Powód główny brak kontaktu, a sam blog prowadzony bardzo nie regularnie. Zatem nie przedłużając dalej mamy cztery osoby już ze mną. Adresy do wysyłki wyślę wam na maile i pozostaje oczekiwać listonosza:).
PODPIS

2 komentarze:

  1. Hmm...czyli wychodzi na to, że to grzech mieć wakacje w wakacje i odciąć się na jakiś czas od internetu. A może po prostu wygodniej robić wymiankę dla parzystej liczby osób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pochwalam taki pomysł wakacji bez internetu, sama też bym tak chciała, naprawdę:), ale na pewno bym o tym uprzedziła. Jeśli chodzi o liczbę osób no cóż ... zawsze chciałam zrobić wymiankę z nie parzystą liczbę uczestników, ale jak mus to mus muszę zrobić parzystą:).

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).