poniedziałek, 16 października 2017

Ślimaczek zaprasza :)

Witajcie,

   Dziś znowu propozycja kolejnej zabawy. Trochę innej niż te które bywały u mnie do tej pory. Do powstania tej zabawy zainspirowała mnie Małgosia. Zatem o co chodzi :)? Związku z tym, że lubuję się w magnesach na lodówkę, a właśnie z Małgosią wymieniłyśmy się miastowymi magnesami chętnie przygarnęłabym ich więcej. W skrócie:

  • ja wysyłam wam magnes ze swojego miasta/miasta w którym obecnie przebywacie (chodzi o to by magnes był "miastowy":)), a wy robicie to samo,
  • dodatkowo do przesyłki dołączamy przydasie,
  • zabawa będzie trwać do końca tego roku,
  • w komentarzu na dole wyrażacie chęć udziału w zabawie, ja wówczas skontaktuje się z wami :),
  • jest zabawa to i musi być banerek informujący o niej oraz ktoś kto będzie do niej zapraszał i będzie jej twarzą;).


Ślimaczek zaprasza, a ja wraz z nim:).

AKTUALIZACJA 
z dn. 10.04.2018r. - zabawa jest dalej aktualna :)

z dn. 23.12.2018r. - zabawa w od Nowego Roku nie będzie kontynuowana
PODPIS

1 komentarz:

  1. Ja bardzo chętnie oczywiście, niedługo jadę do Poznania, więc kupię więcej magnesików

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).