czwartek, 8 sierpnia 2019

Borówki i coś jeszcze:)

Witajcie,

  Sezon na borówki leśne trwa. Są jeszcze inne, ale to już nie jest ten sam smak. Zatem w tym roku i tego lata trochę poszalałam. Znalazłam fajny i prosty przepis na placek drożdżowy oczywiście bez kruszonki nie mogło się obyć:). Najlepiej smakuje świeżo upieczony trochę przestudzony, choć może nie jest to i zdrowe:).
 Ktoś ma ochotę na taki kawałeczek do kawy a może herbaty?:)
    Ciasto się zje, a może by ten smak zatrzymać? W ten sposób właśnie powstała konfitura z tychże owoców. Może do kanapki może na tartę a może ktoś miałby inny pomysł:).
 A tutaj mamy taką małą mini wersję idealną by kogoś obdarować i przekazać smak dalej:). To jest też fajny pomysł przy tworzeniu jakichkolwiek przetworów.
   Powstał też syrop. Do wyboru do koloru a tutaj poniżej mamy już całość przetworów. Kto na co ma ochotę:)?

 Na tym nie koniec. Przy okazji tworzenia przetworów powstała sobie taka prosta tabliczka:). A w tle kiełki rzodkiewki, ich drugi dzień.
 Do sałatki idealne, niech sobie jeszcze trochę podrosną:).
PODPIS

15 komentarzy:

  1. Mega smakowicie wyglada to borówkowe ciasto. Oj zjadłabym z herbatką chociaz maleńki kawałeczek. Przetworów zazdroszczę. Ja tu nie mam jak zrobić takich pyszności.Co do napisu, to jestem pod wrażeniem, bo wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetworami się trochę podzielę, lecz o tym będzie za jakiś czas:).

      Usuń
  2. Pysznie wszystko wygląda ciasto aż ślinka leci a pozostałe przetwory mniam mniam konfitura do naleśników, do placuszków drożdżowych jak znalazł :) Tabliczka bardzo ładna :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak możesz... ja tu wstaje rano, dopiero kawę przyniosłam, a tu wchodze i takie pyszności po oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też robię dużo kiełków, może coś na bloga dodam pod tym kątem, ostatnio kiełkowałam ciecierzycę na kotleciki :) Wyszły pyszne!

      Usuń
    2. Dodaj dodaj bo jestem już ciekawa:). Kiełki naprawdę super sprawa i są bardzo zdrowe:).

      Usuń
    3. No to dodałam w najnowszym poście o mojej hodowli kiełków i jest tam przepis na kotleciki :)

      Usuń
  5. Sama pyszność. Dobrze, że już jestem po obiadku, bo by mi w brzuszku burczało od patrzenia na te cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  6. A u nas w tym roku bida z jagodami! Ledwo co na jedno ciasto nazbieraliśmy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).