niedziela, 17 listopada 2019

Karteczka z ciachem:) i

Witajcie,

  kiszenie pierwszej tury kapusty już kiszonej zakończonej czeka tylko na wyniesienie do piwnicy. A co dziś na początku chcę wam podziękować za tak miłe komentarze pod ostatnim postami. Chce wam też pokazać co za karteczkę urodzinową, a bardziej czekoladownik ostatnio u mnie powstał. Papier wykorzystany do tej pracy stworzyłam sama. O sposobie jego wykonania możecie poczytać tutaj. Karteczka prosta, taka radosna, kwiecista.
  
Karteczkę zgłaszam do następujących wyzwań:
  • w dniu urodzin, w dniu imienin
 /link/

  • Kartka dla niej/dla niego
 /link/

Przy okazji powstał placek drożdżowy. Co prawda owoce wykorzystane do niego już mrożone, bo jakoś te na półkach sklepowych mnie nie przekonują. W tym przypadku wole mrożone przez siebie.
Może kawałek:)?

Na koniec parę ogłoszeń, na blogu grupy twórczej pojawiła się bardzo fajna rozdawajka na którą gorąco zapraszam.
/link/

 Dodatkowo ta sama grupa ogłosiła wymiankę świąteczną. Zapisy do 20 listopada. Na nią również zapraszam:).
/link/
PODPIS

8 komentarzy:

  1. też lubie drożdżowe z kruszonką,piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, bardzo dziękujemy za informację o naszych wymiankach :) Kartka piękna, a drożdzowe ciasto jest moim uluboionym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo, im więcej informacji tym zawsze lepiej, a może akurat się ktoś skusi:).

      Usuń
  3. Super kartka, pomysł na kolorowy papier świetny a na ciacho sie wpraszam bo lubię drożdżowe z kruszonką bardzo.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy po raz kolejny za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni Rękodzieła Lovehandmade :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mi ochoty narobiłaś na takie ciacho. Ja też do drożdżówki daję swoje mrożone owoce. Przynajmniej wiem co jem 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).