niedziela, 15 grudnia 2019

Mój finał wymianki

Witajcie,


  w końcu w ostatnim czasie zapisałam się na wymiankę. Tematyka aktualna, bo świąteczna. Wymiankę organizowały świry rękodzieła.  W paczce miało się znaleźć:

  • kartka,
  • zawieszka na choinkę,
  • coś słodkiego związanego z tematyką  świąteczną
   My na wzajem dorzuciłyśmy sobie jeszcze herbatki. A tak wyglądała paczuszką którą otrzymałam od Maryli. Śliczną karteczkę, a zawieszki są po prostu cudne.
  Oto co ja przygotowałam; szydełkową zawieszkę z kokardą, czekoladkę i kartkę ze wzorem który już u mnie widzieliście. Kartkę jednocześnie również można traktować jako zawieszkę na choinkę, co potwierdza zdjęcie poniżej.
I jak się podoba? Jeszcze raz dziękuje organizatorkom za świetną zabawę:).
PODPIS

7 komentarzy:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).