środa, 1 stycznia 2020

Podsumowanie roku 2019:)

Witajcie,

   już w nowym roku. Jaki on będzie zobaczymy, na pewno na niektóre rzeczy mamy wpływ, a na te co już nie, traktujmy z przymrużeniem oka, o ile się da:). Jeszcze tego nie robiłam, lecz dziś przychodzę z podsumowaniem roku zeszłego. Zawsze coś stawało na drodze, a dziś się w końcu udało. Od czego by tu zacząć? Może od kartek, trochę ich było w różnej formie proste i te bardziej skomplikowane. Każdą robiło się z wielką przyjemnością i frajdą:).
   Co dalej? No cóż przeglądając rok zeszły zorientowałam się, że było w nim strasznie mało wikliny papierowej, bo aż trzy prace. Co prawda jedna była większa bo składała się z czterech dużych koszy. Fakt jest taki, że wiklina zabiera sporo pracy:). Warto go jednak stracić:).
   Następnie zabawy moje i te w których brałam udział, łącznie z wygranymi. Nie wiem co najbardziej miło wspominam, chyba wszystko.
   Rzeczy recyklingowe chyba sprawiają największą frajdę. A to dlatego, że zamiast wylądować w koszu nabierają nowego znaczenia czy też nowej funkcji:).
   Rzeczy stworzone dla dzieci to już zupełnie inna kategoria. Pozwala na sprawdzenie się w nowych dziedzinach czasami:).

   I na koniec coś za co zabrałam się pod koniec roku, czego nie robiłam wcześniej. Powstały bałwanek zapoczątkował u mnie zabawę w krzyżyki. Jak długo trudno powiedzieć. Na pewno na dzień dzisiejszy mogę wam pokazać część obrazka który aktualnie tworzę:). Idzie powoli, bo to już większy obrazek. Na razie mam 1/4 obrazka tą mniejszą. Na każdy miesiąc dałam sobie czas na kolejną cześć by skończyć pracę w okolicy początku kwietnia:). Zobaczymy jak wyjdzie.
Tyle dziś jeszcze raz szczęśliwego nowego roku, bądź po prostu dobrego roku:).
PODPIS

3 komentarze:

  1. Asiu! piękne zestawienie całoroczne. Powiem Ci szczerze, że najbardziej zszokowało mnie to krzesło z papierowej wikliny! Świetne jest :D mega ogrom pracy, bo próbowałam tej dziedziny rękodzieła i doskonale wiem ile zajmuje chociażby skręcanie rurek z papieru..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Asiu. Mi też bardzo podoba się krzesło z papierowej wikliny. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace i takie różnorodne! wszystkiego Najlepszego dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).