sobota, 24 października 2020

Wymianka jesienna podsumowanie

Witajcie,

   macie czasami tak, że nie wiecie od czego by tu zacząć. No właśnie. A tu tylko chodzi o wymiankę w której ostatnio miałam okazję wziąść udział. Nie takie tylko w sumie. Wymianki z tego co widzę są organizowane coraz rzadziej, niestety ... Wymiankę  organizowała Justyna. Paczuszkę przygotowywałam dla Małgosi. A oto co od niej otrzymałam. Tematem wymianki była jesień. Gdy dostałam się do wnętrza pakunka, który otrzymałam byłam pod ogromnym wrażeniem tego co zawierał. Przepiękny kalendarz dopieszczony w każdym calu. Takie samo wrażenie odebrałam również w przypadku karteczki i czekoladnika po prostu cudo. W śroku była pyszna czekolada, której już powoli nie ma. A deseczka już wisi w kuchni i bardzo cieszy oko w dodatku z każdej strony wygląda inaczej:). Co tu dalej pisać zapraszam do oglądania.

 
    Mi z kolei jesień kojarzy się z wrzosami, gdzie teraz ich wszędzie pełno:). Zatem jest karteczka z ich motywem, buteleczka i jak tam pisałyśmy z Małgosią wspominała coś o pojemniku na kawę i też taki powstał. Do tego umilacze:).


I co myślicie:)?
 
 PODPIS
 
 
 

4 komentarze:

  1. Ciesze się, że nasza wymianka się udała, a moje upominki podobają się. Ja jeszcze czekam z publikacją posta na koniec miesiąca i wtedy będę się chwalić :) Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).