wtorek, 26 stycznia 2021

Nowy haft na nowy rok 2021

Witajcie, 

   nie myślałam, że można zorganizować tak  fajna i przemyślana zabawę. Jak na nią trafiłam to ucieszyłam się, że zdarzyłam się zapisać. Mam taki większy obrazem za który planowałam wziąć się już w zeszłym roku ale zawsze coś a tak będzie motywacja by coś przez każdy miesiąc zrobić. Zabawę organizuje Ania.

 Oto wzór który mnie tak urzekł i mam nadzieję, że dzięki takiej zabawie uda się mi go stworzyć przez najbliższe 12 miesięcy.

PODPIS

5 komentarzy:

  1. Powodzenia! Uroczy haft.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam twój wybór,piękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekać na postępy w kolejnych miesiącach, bo wzór wybrałaś uroczy. W tym roku odpuszczam tę zabawę (jak i wiele innych), ale mam nadzieję, że w przyszłym Ania zorganizuje kolejną edycję. Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci powodzenia w haftowaniu psiaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki będzie! Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).