poniedziałek, 1 listopada 2021

Organizer na nasiona i jesień:)

Witajcie,

ten oto organizer powstał z potrzeby naturalnej, bardziej spontanicznej może. Inaczej czekał na swoje przeznaczenie i się doczekał. Oto ten organizer będzie miejscem do przechowywania nasion.
Wieczko zrobiłam na dwa sposoby.
Dół wyścielany mięciutkim filcem.
Tutaj już widać rożnego rodzaju nasiona. I mamy koperek, aksamitkę, czarnuszkę i roślinkę której nazwy nie znam ale pełni rolę kwiatka:).

Na koniec zdjęcia z polowania na motyle. Dużo ich w tym jesiennym okresie, który się nam ostatnio bardzo piękny stał.
To niebo po prostu mnie urzekło:).
A tutaj już smakowite jabłuszka:).
Na koniec zagadka, co to za miejsce na zdjęciach poniżej:)?

I jak:)?

PODPIS

3 komentarze:

  1. Pomysłowe i piękne pudełko! Ja nasiona trzymam w słoiku, po wysuszeniu wcześniejszym.
    Zdjęcia piękne z ogrodu. Te pejzaże to jakby moja okolica, ale trochę za gęsta zabudowa 😉 Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jesienne zdjęcie w słońcu skąpane, cudowne kwiaty!
    Organizer bardzo fajnie wykonany, z pomysłem.
    Dziękuję bardzo zazwuzyte i pozdrawiam słonecznie 😊🤗

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).