niedziela, 2 stycznia 2022

Podsumowanie 2021 roku

Witajcie,
 
    dziś już w nowym roku przychodzę do was z podsumowaniem ubiegłorocznego blogowania. Od czego zaczynam ? Taki trochę większy projekt przynajmniej dla mnie, ponieważ był to album dla maluszka. Pierwszy raz wykonywałam takie coś i to jest świetna sprawa. Co prawda fotoksiążki to też moje klimaty, ale nie o tym teraz:).

    Co mamy dalej a karteczki rożnego rodzaju począwszy od ślubnych skończywszy na tych urodzinowych i nawet jedna świąteczna się pojawiła. Czy mam swoją ulubioną z roku 2021, no właśnie nie. Wszystkie podobają mi się tak samo.

    Dalej mamy moją ulubiona kategorie czyli recykling. Coś co prawie  mogło wylądować w koszu lub na strychu nabrało nowej funkcji:).

Następnie coś wyszywanego, ale takiego nie codziennego i wszystko w niebieskim kolorze ( prawie ).

Kolejna kategoria to metryczki. Jedna dla dziewczynki, jedna dla chłopca. Teraz widzę, że nawet rameczkę wykorzystałam tą samą:).

    I prawie na samym końcu mamy wszystko co było potraktowane serwetką. Deseczki i buteleczki różnego rozmiaru dominują. Chociaż z tego wszystkiego to akurat w tym przypadku najbardziej uśmiecham się do tych deseczek właśnie:).

   I na samym końcu mamy projekt, który zajął najwięcej czasu bo okrąglutki rok. Obrazek powstawał w ramach zabawy nowy haft na rok 2021. I tak przez te kilkanaście miesięcy rosły te moje kotki na kanwie aż powstała oto taka całość. Tutaj już jest w zmienionej ramce. Ramka nabrała nowego złotego koloru i teraz przynajmniej widać obrazek a tak oczy nie wiedziały na co mają patrzeć:)

I jak wyszło:)? Tylko szczerze.

PODPIS

5 komentarzy:

  1. Piękne prace, a ostatni obrazek haftowany krzyżykami CUDNY!
    Pozdrawiam życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe i różnorodne prace! Pozdrawiam i życzę wspaniałego roku 2022!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prace. Twórczego zapału i czasu na jego materializację życzę również w 2022r.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe podsumowanie !! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu, wspaniałe prace! co jedna to piękniejsza, a ostatni obrazek przesłodki.Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).