poniedziałek, 14 marca 2022

Kartka sztalugowa

Witajcie,

dziś pierwsze podejście do kartki sztalugowej. Dlaczego taki pomysł? No cóż potrzebny był motyw trójkąta. To jest tak jak chce się dostosować jedną kartkę do kilku wyzwań. A wygląda to tak. Brązowa karteczka z koronką oraz wstążka z napisem :). Kartka bardzo prosta.

 
Karteczkę zgłaszam na zabawę CHOINKA 2022
/link/
 
Karteczkę dodatkowo zgłaszam do następujących wyzwań:

-Zabawa w trójkąta
 
-zabawa w bingo
 
/link/

I jak:)?

PODPIS

8 komentarzy:

  1. Przecudna karteczka! Dziękuję za udział w mojej zabawie. Pozdrawiam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę... jedna kartka i trzy zabawy zaliczone . Można ..... ano można.
    Świetny ten haftowany zimowy domek , a i sama kartka urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna,ja nie mam cierpliwości do takich form

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka!! Cudny hafcik!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka bardzo pomysłowa i oryginalana:)
    Podoba mi się , jak wkomponowałaś w nią hafcik :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, pomysłowa karteczka :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).