niedziela, 30 kwietnia 2023

Widoczek- Choinka 2023

Witajcie,


   udało mi się skończyć ten hafcik na czas. Wręcz idealnie. Hafcik haftowany na tamborku o średnicy 20 cm. Przez swój skomplikowany dla mnie wzór zajęło mi to dwa miesiące. Widziałam pod wcześniejszym haftem komentarze, że na granatowym jest trudno haftować, tu było trudno :). Haft tworzony był w ramach zabawy CHOINKA 2023.





 


I co myślicie?

p.s. nie wkurza was ta pogoda za oknem, chyba że macie na nią jakiś sposób :)?


PODPIS

5 komentarzy:

  1. Śliczny! Tak, mnie też irytują deszcze, wczoraj wyszliśmy na spacer i po 5 min powrot, bo zaczęło lać. Za to dziś słońce, choć średnio ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft Asiu. Wszystko poprzestawiało się z pogodą i niestety musimy przyjąć to, co jest. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).