sobota, 6 stycznia 2024

Podsumowanie 2023

Witajcie,

   już w Nowym Roku czas na podsumowanie roku ubiegłego. Zacznę  od zabawy CHOINKA 2023 dzięki której co miesiąc mogliśmy wyhaftować haft w tej tematyce. Innych ograniczeń nie było:). Udało mi się co miesiąc wyhaftować świąteczny wzór:).
 Dalej pojawiły się prezenty na różne okazje. Był i ślub i jubileusz urodzinowy. 

 I oczywiście nie mogło się obyć bez papierowej wikliny. Różne formy i różne przeznaczenie.
Na koniec znalazłam coś co wrzuciłabym w kategorię misz masz:). Była kolorowa zimowa czapa, kolorowe gumeczki i obraz malowany po numerach:). Tak ten rok u mnie wyglądał rękodzielniczo:).

PODPIS

3 komentarze:

  1. Pięknie i kolorowo u Ciebie Asiu. Chyba najbardziej zachwycam się haftami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowity miałaś rok. wszystkie prace fajnie Ci wyszły, ale jak to ja jestem zauroczona haftami zwłaszcza tymi widoczkami, bo jak nie patrzył to je kocham.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace, widać, że ten rok był w nie owocny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).