piątek, 19 kwietnia 2019

Karteczki

Witajcie,

   Na początku witam nowych obserwatorów. Zawsze o tym zapominam, a dziś postanowiłam o tym pamiętać:). Dziś będzie o karteczkach. Powstały sobie takie cztery, poszły w świat. Czy wszystkie doszły mam taką nadzieję:). Wykonanie proste, dlatego też sprawnie powstawały. Nie ma co więcej pisać oto one:).
   I jeszcze dla tych spostrzegawczych za tymi karteczkami coś się kryje, ale o tym kolejnym razem. Przy okazji przypominam o trwającej u mnie zabawie:), nie długo się kończy.
PODPIS

7 komentarzy:

  1. bardzo sympatyczne :) Ja także cenię sobie proste karteczki, które można sprawnie wykonać :)
    Wesołego jajka i spokojnych świątecznych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki bardzo przyjemne dla oka :) Wesołych i rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki! Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za piękną karteczkę :) Dotarła w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki, takie wesołe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).