poniedziałek, 14 lutego 2022

Świeczka

Witajcie,

   dziś kolejna kartka w ramach zabawy choinka 2022. Karteczkę bardzo przyjemnie się tworzyło, najbardziej czasochłonny w stosunku do złożenia kartki był oczywiście haft:). Nie mam jeszcze pomysłu na kolejny miesiąc, ale rezerwa czasowa jest:). Oto karteczka lutowa. Hafcik ukrył się pomiędzy zielenią i papierową koronką.

 /LINK/




 
Karteczkę dodatkowo zgłaszam do następujących wyzwań:

- Gra w bingo

/LINK/

oraz

- zabawa w zielone


/LINK/

 

i jak?:)

PODPIS

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca :) Powodzenia w dalszych etapach wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka i jeszcze ten cudny hafcik ! :)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wkomponowany haft w kartkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna karteczka/ Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta kartka - śliczny hafcik :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna kartka!
    Ślicznie wkomponowałaś w nią hafcik ,bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).