czwartek, 4 września 2014

Urodzinowo z rozetką

Witajcie,

    Dziś na szybko. Najpierw pokażę wam karteczkę, która niedawno u mnie powstała. Jeszcze nie ma ukształtowanego swego stylu i tak wg mnie czegoś jej jeszcze brakuje:). Ale może koniec tej bezsensownej analizy. Jest i kokardka i rozetka, która tutaj powiem nie skromnie mi się bardzo podoba:).
     Środek prosty - wykorzystałam stempelki, które ostatnio nabyłam. Bardzo fajna rzecz muszę wam powiedzieć:).
     Teraz moja próba odwzorowania poniższej serwetki ze zdjęcia. Nie wiem jak się on nazywa, a wzoru też nie udało mi się znaleźć...
INSPIRACJA
 Wyszło tak:).
MOJA WERSJA
PODPIS

5 komentarzy:

  1. Asiu, karteczka bardzo gustowna i urocza. Nie szukaj dziury w całym, bo jej tam nie ma. Jest piękna. A serwetka wg mnie jest identyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze już się poprawiam nie będę jej szukać i dziękuję:).

      Usuń
  2. Pewnie, że po pewnym czasie znajdziesz swój styl.
    Szydełkowe dzieła podziwiam dalej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).