poniedziałek, 24 kwietnia 2017

W gąski

Witajcie,

     Dziś przychodzę do was z drewnianym pudełeczkiem. Jego wymiar to 16 cm x 11 cm x 7,5 cm. Pudełeczko potraktowane bardzo prosto. Przyciemniane esencją z kawy zbożowej:). Efekty jaśniejsze to po prostu świeczka. Całość zabezpieczona lakierem. Serwetka no cóż ... na początku myślałam o innej bardziej kwiecistej. Lecz jak selektywnie wybierałam dalej, postawiłam na gąski:). Brzegi delikatnie zdobione, a niebieskie drewienko to imitacja zamknięcia:). Zapraszam do oglądania.
Środeczek również potraktowany serwetką:).
 I co myślicie:)?


przy okazji zapraszam do udziału w zabawie u Jasiowej Mamy


/link/

PODPIS

7 komentarzy:

  1. Prześliczne, bardzo klimatyczne pudełeczko, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna skrzyneczka! bardzo piękny motyw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne gąski :) Ślicznie wyglądają na tym pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełeczko! Przeurocze gąski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszło,gąski prześliczne,wszystko ładnie się komponuje:) kiedy ja tak będę robić:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).