poniedziałek, 22 stycznia 2018

Mebelki

Witajcie,

   Dziś przychodzę z czymś większym. Powstało już jakiś czas temu, ale cóż zrobienie obecnie zdjęć i w ogóle to potem rozbiega się w czasie:). Zatem co my tutaj dziś mamy - są dwa krzesła.
Oto ich poprzedni wygląd już w fazie malowania, ponieważ pierwotnie były całe czarne.
    Finalnie mebelki po zmianie wyglądają tak. Zyskały nowy wygląd i nawet załapały się na poduchy. Siedzący są zadowoleni, a mebelki chyba też:).
Teraz kilka zbliżeń:).
I jak, ktoś ma ochotę spocząć?:)
PODPIS

7 komentarzy:

  1. Tak samo mam zamiar zrobić z moimi taboretami:) A gdzie kupiłaś ten materiał? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał z tego co pamiętam to chyba na allegro:).

      Usuń
  2. Rewelacyjna metamorfoza. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ja się za taką robotę zabierałam, zabierałam i chyba się nie zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna transformacja krzeselek , az chce sie siedziec i nic nie robic,,,,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).