piątek, 8 marca 2019

Dzień Kobiet to i zabawa :)

Witajcie,

   Jest wieczór. Dochodzi dziesiąta. Myślę położyć się spać. Tylko ośmiomiesięczny maluch nie zamierza iść spać. Patrzy się na mnie, śmieję. Zaczyna się bawić nóżkami i nie wygląda by miał zamiar iść spać. Śmiech zaczyna być głośniejszy, a zabawa coraz większa. Jak widzi się taki obrazek to po mimo zmęczenia, późnej pory i chęci snu to po prostu buzia sama się uśmiecha i człowiek sam by dołączył do "after party" synka:), ale ....

... dziś  nie o tym.  Jeśli pamiętacie udało mi się ostatnio wygrać pewną rozdawajkę. Zapowiadałam wówczas rewanż.  Jest okazja, nasze święto.

Najpierw zasady:
  1. zabawa jest dla osób aktywnie blogujących (2/3 posty w ciągu miesiąca),
  2. chęć udziału zgłaszamy w komentarzu,
  3. banerek wrzucamy na pasek boczny bloga oraz informacje o candy zamieszczamy w osobnym poście,
  4. zgłoszenia przyjmowane są do 22 kwietnia( lany poniedziałek) , do północy,
  5. miło mi będzie jeśli zostaniesz obserwatorem Asikowego Kącika, lecz nie jest to konieczne:).
by zabawa miała sens i doszła do skutku potrzebne będzie min. 10 zgłoszeń:)

UWAGA : Wygranej nie wysyłam za granicę 

Teraz coś o nagrodach:
  • kremowy żel pod prysznic i suchy szampon,
  • wiklinowy stojak na biżuterię ( chyba, że ktoś znajdzie inne zastosowanie:) ),
  • świeczka zapachowa oraz herbatki,
  • dwa naczynia ceramiczne ( dł.wew. 11cm, szer.wew.8cm).

 Nagrody w przybliżeniu:)



Zapraszam gorąco do zabawy:), jacyś chętni?

PODPIS

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie. Post z info jest tutaj: https://cytrulina.blogspot.com/2019/03/candy-w-asikowym-kaciku.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego rowniez dla ciebie i z przyjemnoscia zglaszam sie do zabawy, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w Twoim rozdaniu, cudowne nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się do wspólnej zabawy bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział! Banerek zabieram, obserwatorem jestem i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia biorący udział

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że się przyłączam do zabawy i banerek porywam. Ten stojak na biżuterię jest cudowny, a ja mam tyle kolczyków. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. przyłączam się do zabawy i zapraszam do udziału w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).