czwartek, 18 lipca 2019

Ach minął rok :)

Witajcie,

    Mam sporo zaległości w zaglądaniu tutaj ostatnio. Nie wspominając już o waszych blogach na których tyle się dzieje. Co u mnie dziś? Mam wam do pokazania zaproszenie jakie ostatnio poczyniłam. Bardzo proste. Pierwszy raz korzystałam z formy 3D, dodałam coś od siebie:). Prezentują się tak.

   Tutaj będzie inny temat. Jakiś czas temu prosiłam was o kartki związku z moimi okrągłymi urodzinami i oto mamy podsumowanie. No cóż trzydziestu kartek nie otrzymałam, lecz i tak się cieszę z tej ilości jaką otrzymałam. Oto dostarczone przez listonosza karteczki. Dziękuję jeszcze raz bardzo za niej. Ogromnie mnie cieszą:). Mam nadzieję, że dobrze podlinkowałam i nic nie pomyliłam:). I na sam koniec przykre jest to, że były osoby które zadeklarowały chęć wysłania karteczki i tylko na tym się skończyło ... :(. Koniec marudzenia czas podziwiać wspaniałe dzieła poniżej:).
/link/

Dziękuję i dobranoc:)
PODPIS

15 komentarzy:

  1. Nie widzę mojej kartki, czyżby nie doszła? Daj znać, bo jeśli poczta zawieruszyła to zrobię dla Ciebie kolejną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musiała się zawieruszyć:).

      Usuń
    2. Kochana w takim razie nawet nie czekam tylko wyślę Ci kartkę z Niemiec. Polska Poczta niestety zawiodła mnie już nie raz.

      Usuń
    3. Tak to jest z tą naszą pocztą. Cieszę się bardzo i w dodatku znaczek będę mogła dołożyć do moich zbiorów w dodatku zagraniczny:).

      Usuń
    4. szkoda, że nie wiedziałam ,że zbierasz znaczki. Bo wyrzucałam wiele kopert z pięknymi znaczkami a tak to zatrzymałabym dla Ciebie.

      Usuń
    5. W takim razie możesz mi zacząć odkładać, a ja się oczywiście odwdzięczę:).

      Usuń
    6. Już mam kilka niemieckich i hiszpańskich znaczków. Będę Ci zbierała.

      Usuń
  2. Jest i moja :D już pomału wciągam się w scrap, następna będzie mam nadzieję lepsza.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Ci to idzie, z każdą nabieramy lepszej wprawy:).

      Usuń
  3. Cieszę się, że karteczka dotarła i sprawiła odrobinę radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki piękne, każda inna , każda wyjątkowa. Miło, że dostałaś kartki od innych blogerek. :) Życzę Ci dużo radości. Zdrówka, spełnionych marzeń. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne i słodkie zaproszenia, a kartki urodzinowe są wspanałą pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się nam podobają te zaproszenia. Są urokliwe.
    Wszystkiego co najlepsze w dniu urodzin. - spóźnione ale szczere.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, kolorowe zaproszenia, takie radosne :) Prace dla dzieci zawsze przynoszą wiele radości i uśmiechu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).