piątek, 19 sierpnia 2022

Na bogato :)

Witajcie,

   dziś powrót wikliny papierowej. Małe opakowanie po serku wiejskim zamieniło się w złotą można powiedzieć :) gustowną doniczkę na zioła. Zioła powstały z rozsady tymianku i magii. W osobnej doniczce chce wam pokazać gwiazdę betlejemską także uzyskaną z rozsady. Jeśli chodzi o tą roślinkę jest wymagająca. Przyjecie i opuszczenie nowych listeczków trwało około jednego miesiąca. Gwiazda na tle małej podusi w kształcie serca. Jeszcze jedna mi się przyjęła. Miałam małą wątpliwość czy się przyjmie. Na rozsadę przeznaczyłam osiem sadzonek. Mam tylko lub aż dwie. Moja gwiazda była kłopotliwa ponieważ na początku lipca była jeszcze czerwona w sporej części. Lepiej to idzie z zielonymi. 


I jak:)?
PODPIS

1 komentarz:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).