wtorek, 1 listopada 2022

1 Listopad

Witajcie, 

   w tym roku po raz pierwszy nie tworzyłam własnych bukietów na cmentarz, a robię to już kilka lat. Kupiłam już gotowe, ale o co chodzi? Doniczki w których już coś było oplotłam wikliną papierową. Potraktowałam je złotą farbą w spraju, a potem spryskałam delikatnie białą farbą, by wyglądały jakby od śniegu. Nie mogło się obejść oczywiście bez dodatku wstążki. Jestem ciekawa jak takie moje coś sprawdzi się na zewnątrz. Może któraś z was ma za sobą podobne doświadczenia?:)






PODPIS

2 komentarze:

  1. Osłonki prezentują się doskonale, ale wystawiając je na dwór potraktowałabym chyba jakimś lakierem. Np. jachtowym lub czymś w tym rodzaju, żeby dobrze zabezpieczyć przed wilgocią. Ale nie mam doświadczenia, więc to tylko moje myśli.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie pomogę, bo jak już coś kupiłam y=to nigdy tego nie ulepszałam. Ale tak myślę że wiklina papierowa sprawdzi się dopóki nie będzie intensywnie lało!!
    Fajnie że ubrałaś stroiki po swojemu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).