wtorek, 3 stycznia 2023

Podsumowanie roku 2022

Witajcie, 

 

  czas na podsumowanie ubiegłego roku. Nauczyliście się już pisać nową datę:)? Szczerze ja nie jeszcze odruchowo piszę po staremu. Wracając do tematu posta. Zaczynam od zabawy CHOINKA 2022. Miał być haft świąteczny i oto tak powstało u mnie 12-cie różnych kartek. Niektóre motywy owszem się powtarzają, ale nie są w pełni identyczne. 

   

 
Następne podsumowanie dotyczy kolejnej zabawy  - Przepis na ... co mi w duszy gra. Tutaj też mamy karteczki. Lecz tutaj co miesiąc może rzadziej dowiadywaliśmy się jaki jest temat każdego miesiąca. Można zauważyć że niektóre karteczki pokrywały się z powyższą zabawą:).

   Kolejny punkt zeszłego roku to wiklina papierowa. Było jej trochę. I to w rożnych formach. Prostych i bardziej skomplikowanych.
    Ostatni temat to przedmioty stworzone dla dzieci. Warto zaznaczyć, że każda rzecz czy te poniżej czy te wyżej wykonane były rożnymi technikami. Jakoś nie mogę zdecydować się na jedną:).

I jak:)? 

PODPIS

2 komentarze:

  1. Ja nie zwykłam takiego podsumowania roku robić, staram się aby było na bieżąco. Ale fajnie się ogląda takie wszystkie prace razem w jednym poście. Gratuluję wytrwałości w zabawach, zachwyciły mnie przede wszystkim Twoje wyszywane karteczki z pierwszej zabawy.
    Pozdrawiam i zdrowia życzę w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).