środa, 14 sierpnia 2024

Bombki - odsłona druga

Witajcie,

Piękna słoneczna pogoda, miejscami wręcz skwar, a ja przychodzę z kolejnymi nietłukącymi bombkami. Znów w kolorze złota. Bardzo mi spasował.
Ktoś ma ochotę na babeczkę ;)?

        Przy okazji udało mi się ostatnio kupić i zamówić foremkę na choinkę. Wczoraj  przyszła i od razu musiałam ją przetestować. Zrobiłam dwie choinki, które czeka jeszcze malowanie. Chociaż myślę, że powstanie ich więcej.  Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu:).

PODPIS

3 komentarze:

  1. Rewelacyjnie wyglądają choinki, a co dopiero po malowaniu... Pozdrawiam serdecznie Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki nie tłukące i bardzo fajne 🙂😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nic nie robiłam z papierowej wikliny chociaż miałam wielkie chęci zmierzyć się z tym wyzwaniem. Bardzo podobają mi się takie wyroby. Twoje bombki są bardzo ładne i pięknie się prezentują jako dekoracje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).