wtorek, 2 czerwca 2015

Finał zabawy karteczkowej - Maj

Witajcie,


  W ostatnim czasie częściej zdarza mi się iść w kartki. Nie przypadkiem. Tym razem trafiłam na zabawę u Hubka i stwierdziłam czemu nie. Lecz o tym potem:).
  Kolejne wyzwanie, które mi się spodobało. Dlaczego? Tylko jedno wymaganie - własne tło bez użycia papieru scrapowego. To coś zdecydowanie dla mnie. Moje tło to rurki z wikliny papierowej odpowiednio potraktowane by dawały efekt, który widać:).

Wracam do tematu przerwanego:).  Nie ma co pisać o co chodziło - mówi o tym banerek poniższy:).



   Temat magi nie był dla mnie prosty, bo by znaleźć cytat nie było problemu, tylko co dalej? Myślałam i myślałam i może poszłam w banał i nie w to co oczywiste. Moja interpretacja magii  - wszystko to co naturalne i piękne co nas otacza sami tego nie możemy stworzyć tylko możemy to podziwiać. Jedynie kolory nie są standardowe. Mam cichą nadzieję, że chociaż ktoś zrozumie moją odmienną interpretację:).
   Moją parą była Krysia. Miałyśmy już ze sobą kiedyś przyjemność, ponieważ nie jest to nasza pierwsza wspólna wymianka. Przy okazji umówiłyśmy się na wymianę przydasiami:). Oto co ja przygotowałam, wg zamówienia.
  Może nie widać tego na pierwszy rzut oka. Ale można dostrzec pewien zbieg okoliczności, użyłyśmy tego samego cytatu:), tylko mój jest po angielsku. Może w innych przypadkach też będą i takie;).
p.s. przypominam i zapraszam do wzięcia udziału w mojej zabawie. Szczegóły tutaj.
:)
PODPIS

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna wymianka karteczkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe tło kartki! a wymianka superowa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś tak mi się skojarzyła z moim ogrodem
    Świetny pomysł
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za udział w mojej zabawie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).