sobota, 30 maja 2015

Świadoma wakacyjna wymianka

Witajcie,

   Od dłuższego czasu chodziło mi po głowie zorganizowanie wymianki. Zbliżają się wakacje to czemu nie:)? 
Zatem co ma się znaleźć w paczce?

1.Etui/koszyczek/szkatułka/pudełko - już tłumaczę. Każda z nas ma jakieś tam swoje większę bądź mniejsze szpargały/skarby, tylko nie zawsze mają swoje miejsce, bo:
-zapomina się kupić/,
-nie ma takiego, itp.

   Ważna rzecz zależy mi by każdy był zadowolony ze swojej otrzymanej paczuszki i tu propozycje zanim przystąpimy do tworzenia tego przedmiotu dopytajmy drugą osobę o format/przeznaczenie tego etui/koszyczka/itp. lub po prostu napiszcie tą informację na dole w komentarzu/wyślijcie ją do mnie wraz z adresem.

2. Skoro wakacje - niech też jest pocztówka z waszego miasta. Tak jakbyście wysyłali ją komuś z wakacji:).

3.Przydasie i to jest temat, który mnie nurtuje. Obserwując i biorąc udział w różnych wymiankach zauważyłam nie tylko na sobie, że np. dana osoba wysyła drugiej osobie przydasie kompletnie nie związane z ich rękodziełem drugiej osoby. 

   Ważna rzecz w momencie jeśli nie mamy u siebie takich przydasiów odpowiadającym rękodziełu drugiej osoby wydajemy ok.10zł. (np. 9,40zł).

4. Jakiś drobiazg związany z wakacjami - jeśli chcemy kupić wydajemy na niego ok. 5zł.
5. Na deser właśnie coś słodkiego - ok.5zl.
6. W komentarzu zgłaszającym chęć udziału napiszcie, czy wysyłka tylko krajowa czy zagraniczna jak najbardziej:) oraz czy wolicie metodę łańcuszka czy metodę tych samych par. I oczywiście proszę o zamieszczenie banerka u siebie im nas więcej i wie o zabawie tym lepiej:).

   Na chętne lub chętnych czekam do 25 czerwca. Następnego dnia opublikuję wymiankowe pary. 

  Chciałabym by podejść do tej wymianki jak najbardziej świadomie oraz do moich nazwijmy to wytycznych podejść poważnie. Dlaczego? - by w pełni być zadowolonym z otrzymanej paczki:). Zatem poproszę na adres: asikowemajsterkowanie@gmail.com   wasze adresy oraz by nieco ułatwić drugiej stronie przygotowanie paczuszki informację dotyczącą 1 i 3 punktu ( dotyczy osób, które już mogą coś na ten temat napisać:)). Paczuszki u naszej pary mają trafić do 31 lipca.

Serdecznie zapraszam do zabawy:) 

p.s. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam, jak co pytajcie:).

LISTA OSÓB CHĘTNYCH:

PODPIS

12 komentarzy:

  1. Kurczę, ale zachęcająco brzmi. Ja niestety pasuję, bo przez 4 dni od ogłoszenia par nie dan rady się wywiązać, a w okresie wakacji mnie nie ma. Szkoda. Może następnym razem

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam swą chęć, pocztówki kocham miłością ogromną :D a i jakiś nowy organizerek się przyda :)
    Może być wysyłka zagraniczna. Resztę skrobnę na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej hej... pomysł SUPER i mimo że w drugiej połowie lipca wyjeżdżam to chętnie wezmę udział w tej wymiance, za granicę też mogę wysłać no i co więcej ... CIESZĘ się bo lubię niespodzianki a wymianki właśnie takie są... pełne niespodzianek !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. moze sprobuje? Acha- nie mieszkam w Polsce. Paczak moze isc i dwa tygodnie albo wiecej... Pudelek i szkatulek nie tworze, ale moge cos wydziergac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, miło mi że dołączyłaś do zabawy. Doszperałam się, że jeszcze maszyną operujesz zatem zawsze może powstać np. jakaś kosmetyczka

      Usuń
  5. zasady wyglądają na fajnie sprecyzowane więc pomimo że od jakiegoś czasu zniechęciłam sie do wymianek jeszcze raz zaryzykuje i się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. korzystając z zaproszenia również chętnie się wymienię :D wieki całe nie bralam udziału w takich zabawach :) prosiłabym jedynie o wysyłke na terenie naszego pl grajdołka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hey:) ja tez pisze się na wymiankę;) i wolałabym kogoś z Polski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętnie dołączę:) I też wolałabym kogoś z Polski. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie. Podoba mi się twoja wymianka i zasady dość jasno określone... jeśli to że mieszkam w Irlandii nie przeszkadza to chętnie dołączę. Mam nadzieję że sprostam zadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, dziękuję za wiadomość o organizowanej przez Ciebie zabawie.

    Chętnie wezmę udział w wymiance. Upominek chciałabym wysłać na terenie Polski.

    Pozdrawiam, Atramk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).