wtorek, 1 września 2015

Zabawa Karteczkowa - finał

Witajcie,

   Jakiś czas temu ponownie zapisałam się na kolejną edycję zabawy karteczkowej u Hubki. Tym razem przystępując do zabawy nie miałam kompletnie pomysłu na wygląd karteczki. Pojawił się w trakcie - oto ona :). Temat - podróż. To czemu nie walizka.
 Z zawartością.
    Ja od swojej pary, którą była Wiola otrzymałam prześliczną zakładkę, książkę i oczywiście karteczkę:).
Jeszcze raz dziękuję za wspólną zabawę:).
p.s. prawie ten sam cytat znowu, tylko nie wiem która wersja prawidłowa;)
PODPIS

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł, walizka jak najbardziej "podróżny" motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za zabawę
    oj Asia miałam kłopot :) co ja niby mam podarować niebiżuteryjnego... hmmmm....więc najpierw cytat (myślimy podobnie) i pomysł sam do głowy wpadł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).