wtorek, 10 listopada 2015

Prywatna wymianka z Dorotą

Witajcie,

   Ostatnio zapisałam się do prywatnej wymianki u Doroty. Stwierdziłam czemu nie. Umówiłyśmy się na niewiadomą. Oto co zostało przygotowane przeze mnie:
 Okrągłe pudełko wiklinowe w motylki i szydełkowy koszyczek.
    Cała reszta to serwetki, herbatki, kawki jednorazowe, kremik do rąk, coś na osłodę, przydasie typu wstążeczki i tak apropo zbliżających się już świąt materiał na tą okazję.
    Oto co ja dostałam w paczuszce podobnej jeśli nie tej samej wielkości:). Najbardziej urzekły mnie te puzzelkowe podkładki pod kubeczki - świetne:). Oprócz tego znalazłam jeszcze dwie włóczki, wiklinę papierową, mulinę, coś na osłodę, a zresztą sami zobaczcie:). 
p.s. zdjęcia tym razem takie na szybko i nie oddają wszystkiego:).
PODPIS

4 komentarze:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).