środa, 28 listopada 2018

Małpka

Witajcie,

   Dziś kolejna maskotka która powstała dzięki amigurumi. Co prawda jeszcze nie wiem o co chodzi z ta nazwą, ale zgłębiam wiedzę:). Małka powstała na podstawie wzoru z czasopisma o nazwie mi zgłębianej:), oto link. Co prawda jeszcze nie pojmuję jak wyszydełkować dany wzór na podstawie oczek ścisłych, łatwiej mi półsłupkami zaczynając magicznym pierścieniem. Zobaczymy jak pójdzie mi dalej. A oto powstała małpeczka. Starszy synek już zarekwirował zabawkę:).
Włóczka jaka została użyta do zrobienia małpki to także jeans.
PODPIS

2 komentarze:

  1. Słodka :) Zapraszam do mnie do udziału w zabawie http://niezchin.blogspot.com/2018/11/podaj-dalej-42018-kto-chetny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczna i fantastyczna małpka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).