środa, 14 listopada 2018

Miś

Witajcie,

   Jakiś czas temu z ciekawości zakupiłam sobie oto taką gazetkę, oto link. W niej wpadł mi w oko pewien miś. Co prawda dawno nie szydełkowałam i musiałam sobie przypomnieć jak dany splot się wyszywa. Przypomnienie zaczęło się od półsłupka, a przy okazji opanowałam coś nowego co zwie się magicznym pierścieniem. Na początku jakoś mnie zniechęcało, lecz po czasie zaczęłam go już lubić:). I tak powstał sobie misiu. Widać go na stronie okładki gazetki. Misia się całkiem przyjemnie wyszywało, zobaczymy czy na tym poprzestanę:). Włóczka jaka została użyta do zrobienia misia to jeans. Mam do niej sentyment, bardzo fajnie się na niej pracuje.
I jak się podoba:)?
PODPIS

2 komentarze:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).