środa, 18 września 2019

Była oliwa, są prezenty:)

Witajcie,

  Macie tak czasami, że jest coś do ozdobienia.  W końcu się udaje i co dalej z nowo powstałym dziełem? Bo w sumie ładna buteleczka czy pudełko, szkoda wyrzucić:). Wychodzi na wierzch magazynowanie, ale jak jest ładna forma to żal wyrzucać. I mamy coś czemu nadaliśmy nowy wygląd i co z tym zrobić? Można chociażby sprawić komuś innemu radość. Podarować jako prezent lub dodatek do niego. Taki przypadek akurat trafił się oto poniższym buteleczkom po oliwach różnej maści. I oto one:).
PODPIS

5 komentarzy:

  1. u mnie się szafa nie domyka, a do piwnicy nie wejdziesz. Taki chomik ze mnie, więc całkowicie Cię rozumiem :) Pięknie te buteleczki przyzodobiłas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jacie to musisz mieć duży dom by te wszystkie swoje skarby pochować. Takie z nas chomiki:).

      Usuń
  2. Świetne butelki! Zapraszam do mnie na świąteczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie super robota, u mnie też podona leżała bo ja zaś mam manię kupowania na wieczne niewykorzystanie ;) może się kiedyś przemogę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).