piątek, 27 września 2019

Takie próby i ogłoszenie:)

Witajcie,

   Nie wiem jak wy ale fakt, że mamy już jesień zawsze kojarzy mi się z okresem chorobotwórczym, jeszcze pogoda za oknem nie zawsze zachęca, nie jest dla mnie okresem twórczym. Lecz coś udało się stworzyć. Ostatnio znalazłam taki kawałek dresówki.  Nie było tego dużo, dlatego też powstała taka bluzeczka dla starszego synka.
Są małe niedociągnięcia, ale w całokształcie źle nie wygląda chyba:).
 Przy okazji powstał taki sobie torcik na to zawsze jest wena gorzej z czasem:). Małe ogłoszenie, zaglądajcie proszę do mnie w najbliższym czasie, ponieważ szykuje się zabawa, a co za tym idzie będzie coś fajnego myślę do zgarnięcia:). Wielkim krokami mija 5 lat odkąd prowadzę bloga z różną intensywnością, ale dalej tutaj jestem.
Może kawałek:)?
PODPIS

7 komentarzy:

  1. A tort smacznie wygląda 😁pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bluzeczka, a torcik wygląda pysznie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torcik wygląda pysznie, częstuję się wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka świetna, a torcik chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna bluza, ja mam zawsze problem ze ściągaczem. Kawałek ciasta ukradnę z chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka:) Koszulka śliczna torcik smakowity. palce lizać!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).