piątek, 8 listopada 2019

Akcja 1 Listopad

Witajcie,

  tym razem trochę spóźniona, ale jest. Chcę wam pokazać co w tym roku przygotowałam na groby. Powstały cztery małe bukieciki. Zabezpieczone celofanem. W sumie to praca była trochę recyklingowa, bo bukieciki trafiły do pustych już pudełek po herbatach.  Papier który je ozdabiał to ten który odkładam, gdy dostaję kwiaty. Kolorowa folia idealnie się sprawdziła. Reszta wystarczyło podczas spaceru pozbierać trochę większych szyszek. Znaleźć kolorowe gałązki, a teraz jest ich dużo. Bibuła na kwiaty i gotowe:). Mi się efekt bardzo podobał.
  
  Idąc w temat kwiatów ostatnio trafiłam na śliczne margaretki, te zielone mnie zauroczyły. Aż przyjemnie się człowiek czuje w otoczeniu takich piękności.

    To już nie kwiaty lecz proste ciasto z galaretką. Boki może nie wyglądają, ale za to jak smakują:). Ktoś chętny, a może mamy dziś jakiegoś jubilata:)?
PODPIS

5 komentarzy:

  1. Bukieciki bardzo ładne. Niedrogie i jednocześnie ekologiczne. Świetnie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, bukieciki wyszły Ci bardzo fajnie, pomysłowo i widać, że wszystko można wykorzystać. Asiu pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyszło :) pięknie, jesiennie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).