wtorek, 26 listopada 2019

Mulina w herbacie

Witajcie,

   dziś będzie recyklingowo. Ale od początku. Było opakowanie pełne herbatki rumiankowej. Herbatka się wypiła i zostało puste opakowanie, można powiedzieć gotowy metraż do zamieszkania:). Puste nowe mieszkanko zostało nowym domkiem dla mulin, które ostatnio udało mi się kupić. Tak będę próbować wyszywać krzyżykiem, ale o tym później.
   Skoro muliny to pozwoliłam sobie tą nazwę wyszyć z tym że ściegiem łańcuszkowym. Bardzo go lubię:)
   Oto środeczek. Muliny zostały umieszczone na tekturkach o wymiarach idealnie dopasowanych do nowego domu:). Nawet nie wiem jak określa się te tekturki. Dopiero zaznajamiam się z tym tematem:).

 Teraz czas na pokazanie wam moich pierwszych poczynań krzyżykowych. Pierwszy wzór, a dał mi trochę w kość. Jeśli chodzi o sklep odkryłam go pewien czas, świetny z gotowymi wzorami, po prostu można przeglądać i przeglądać i dalej człowiek nie wie na co ma się zdecydować. Nie które z was pewnie go znają. Chciałam w tym roku powstałym obrazem wykorzystać przy tworzeniu kartek, zobaczymy jeszcze ilu. Na razie bałwanek wymaga jeszcze właśnie dalszej oprawy kartkowej,lecz o tym w osobnym poście.

Swoją recyklingową pracę zgłaszam na wyzwanie właśnie o tym temacie:

  • Recykling
PODPIS

10 komentarzy:

  1. Śliczny bałwanek i super pomysł na recykling.:) Tekturki, o których wspominasz, nazywają się bobinki. Pozdrawiam milutko Asiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sper pomysły, świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sposób na recykling! :) wyszło pięknie. Wzoru nie znam przyznam szczerze, ale super Ci te poczynania wyszły. A z wyborem wzoru również mam zawsze problem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SuperSuper wykorzystałaś stare pudełko,też tak robię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy:)
    Pozdrawiam serdecznie-Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, pierwsze koty za płoty 😊 Ale uważaj haftowania wciąga i to na maksa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).