niedziela, 5 kwietnia 2020

"Wiosna - ach to ty":)

Witajcie,

   Na zewnątrz robi się nam powoli wiosna i mam nadzieję, że ten stan pogodowy się utrzyma, a ja za to przychodzę do was z kominami. Jeden jest dla chłopca, drugi dla dziewczynki. W sumie to dla rodzeństwa. Tak przy okazji kominy to świetny "wynalazek" który zastępuje szaliki. Nic się nie luzuje i rozwiązuje czy ucieka:).
   Dawno temu przy obecnej sytuacji byłam w cukierni gdzie spróbowałam tortu bezowego i powiem wam, że po wyjściu stwierdziłam, że muszę sama w domu go wyczarować. Wyszło tak. Chociaż następnym razem, beze będę wypiekać w rancie, nie na papierze z wyrysowanym kołem. Wówczas wyjdzie ładne koło, a tak bezę obsmarowałam kremem śmietankowym by ukryć niedoskonałości:).
 I jak:)?
PODPIS

3 komentarze:

  1. torcik wygląda fantastycznie, tylko pewnie słodki jest :) Kominy śliczne! nigdy nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta beza wygląda pysznie! Masz na nią jakiś przepis?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kominy, a torcik wygląda bardzo apetycznie.:) Mmm, ale robisz apetyt... Pozdrawiam Asiu serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).