poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Witaj:)

Witajcie,

   dziś w temacie dla maluszka. Narodził się chłopczyk jak sugeruje kolor:).  Grafika zapożyczona z internetu, zauroczyła mnie i ten bobas i ten tekst. A tekst ma w większości ogromną moc:). Zatem zapraszam do oglądania.
Tematycznie kolorystycznie a co tam torcik niebieściutki z jagódkami. Taki kopiec kreta w wersji po mojemu, w środku ciasto czekoladowe.

Karteczkę zgłaszam do następujących wyzwań:

Co prawda pół żartem pół serio ciasto też by się mogło załapać ze względu na kolor:)

PODPIS

10 komentarzy:

  1. Fajny tekst na karteczce! A wersja kopca kreta- bomba! Uwielbiam jagody, zapach lasu... Oj, niech już nadejdzie lato i wróci normalność. Dziękuję za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka karteczka od serca to największy dar :) Torciki też przyjmujemy do wyzwań w Klubie Twórczych Mam, a jakże! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i niebiesko,jak przystało na narodziny chłopca

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka, a torcik wygląda bajecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Altair art.

    OdpowiedzUsuń
  6. My bardzo cenimy sobie różnorodność...dobrze, że żelki (o ile dobrze widzę) na torcie też załapały się do zdjęcia :)
    Kolorków jest więcej :) :)
    Karteczka fajna...w rodzinie i wśród bliskich znajomych tez pojawią się niedługo maleństwa...będzie się czym zainspirować.
    Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka, bardzo apetyczny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojacie ależ tu różnorodność <3 a torcik wymiata. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Monika DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).