piątek, 29 maja 2015

Finał wymianki truskawkowej

Witajcie,

   W ostatnim czasie skusiłam się na wymiankę truskawkową u Modrakowej. Głównym bohaterem była truskawka, czyli jakiś drobiazg z nią związany. Dodatkowo w paczce miał się znaleźć jakiś smakołyk truskawkowy lub przepis. I na koniec dowolne umilacze i przydasie.








   Oto co ja wysłałam. Jako drobiazg może trochę większy etui na szydełka. Czerwony tak nawiązująco do truskawki. Z opcji przepis czy smakołyk ja postawiłam na przepis na konfiturę truskawkową. Jako umilacze i przydasie przygotowałam serwetki, białą włóczkę, herbatki i czekoladę.
Paczuszkę przygotowywałam dla Kawusiowej.
Ja swoją paczuszkę otrzymałam od Teresy oto jej zawartość.
p.s. ważna informacja zapraszam do siebie jutro:).
PODPIS

3 komentarze:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).