czwartek, 9 lipca 2015

Metryczka do wymianek

Witajcie,

  Jakiś czas temu nasza blogowa koleżanka wymyśliła świetny projekt zwany metryczką do wymianek. Wiemy jak to jest podczas wymianki, nie zawsze czytamy na bieżąco maile bądź zdarzają się inne sytuacje losowe a tak  jest taka informacja u każdego z nas osoba zainteresowana wchodzi i już wie o nas więcej:). Metryczka zapewne będzie przeze mnie aktualizowana jak u każdej z was. Pomysł super zatem oto moje odpowiedzi:

1. Nick/imię
Asikowy Kącik - Asia

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Lubię rzeczy praktyczne, które do czegoś mogę wykorzystać. Takie które będą leżeć i nie będą mieć zastosowania nie cieszą tylko zabierają miejsce. Jakie techniki podziwiam przede wszystkim szydełkowanie - jak widzę u kogoś wykonany pled z chociażby babcinych kwadratów to aż dech zapiera czy tak samo jak widzę szydełkowe maskotki. Na pewno decoupage - to co można zrobić z serwetką jest niesamowite - wcześniej nie uwierzyłabym, że to dzięki niej dany przedmiot tak wygląda. Jednym słowem lubię techniki praktyczne.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Głównie bawię się wiklina papierową, trochę szydełkiem, a tak zwany decoupage wykorzystuję w wiklinie.

4. Trzy ulubione kolory to…..
Trudne pytanie. Nie mam takiego ulubionego zestawu. Lubię kolory w połączeniach albo te pastelowe, albo jakiś kontrast typu pomarańcz i zieleń a trzeci kolor to któryś odcień wymienionej barwy. Jeszcze inna kombinacja jakikolwiek kolor zdecydowany a reszta to jego odcienie ( tu odpada kombinacja z czerwonym).
 
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Jest jeden taki kolor którego nie lubię  - różowego i w sumie jest jeszcze jeden czarny w połączeniu z białym.

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
No pewnie. Jakie? -  wszelakie wstążeczki, serwetki, i przydasie związane ze scrapingiem (scrapki, wycinanki, gotowe kwiatuszki itp.)
 
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Nie noszę. Zatem nie przysyłajcie mi żadnych bransoletek, wisiorków itp.

 
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Na razie nie.

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Kawa nie, herbata tak. 

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Tu by można było dużo napisać....:).  Zatem owoce w czekoladzie ale gorzkiej, czekolada z bakaliami, sama czekolada mleczna i na tym może skończę:). Nie lubię słodyczy kawowych:).

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Pewnie, że tak. Jaki gatunek bardziej obyczajowy:).

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
W sumie czemu nie - krem nivea najbardziej praktyczny i uniwersalny kosmetyk dla mnie.

13. Chciałam jeszcze dodać...
Nie chcę się powtórzyć, więc napisze tak. Staram się podchodzić do wymianek praktycznie, nie lubię obdarowywać kogoś co powiedzmy spełnia zasady wymianki, ale nie ma swojego zastosowania praktycznego. Dla mnie wymianka jest zabawą w której możemy się powymieniać czymś naprawdę fajnym, a nie wprost przeciwnie:).

14. Urodziny mam 1 czerwca, ( nie ma jak dzień dziecka), a imienin nie obchodzę.
PODPIS

3 komentarze:

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).