środa, 18 grudnia 2019

Chwalę się :)

Witajcie,

     sezon świąteczny trwa dalej choć temperatura za oknem jest mylącą, bo jak tak dalej pójdzie to faktycznie będziemy robić grilla zamiast karpia:). Dziś się będę trochę chwalić a co tam trzeba:). Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę u Kasi. I tak się stało, że mój nr trzynasty stał się dla mnie tym szczęśliwym, oto co otrzymałam jakie cudności. Karteczki sztuk dwie, piękną zawieszkę o to wszystko w ślicznym pudełku.

   Kolejna rzecz to wyzwanie w którym brałam ostatnio udział i też się na coś załapałam. W drodze losowania otrzymałam bon na zakupy który czeka na realizację. Jak już je zrobię, pokaże wam na co się skusiłam. Oto banerek z wyzwania.

A teraz uciekam do spania, bo rano wstać trzeba:).
PODPIS

6 komentarzy:

  1. Wspaniałości :),
    W Wigilię Bożego Narodzenia
    Gwiazda Pokoju drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach,
    otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
    jak Trzej Królowie z dary swymi,
    staną cicho za Twoim progiem,
    by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich
    i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
    niech w domach będzie Wam jak w niebie...

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę Kochana, jakie cuda wygrałas od Kasi :) Wesołych Świąt Asiu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała niespodzianka! pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna niespodzianka:) Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).