poniedziałek, 16 grudnia 2019

Podaj dalej finał

Witajcie,

  ten czas grudniowy powoduje to, że mam spory poślizg z publikowaniem postów. Dziś o zabawie podaj dalej. W zeszłym roku na tą zabawę zapisałam się u Rudej. Paczuszkę otrzymałam dosyć szybko i 18 grudnia zeszłego roku ogłosiłam tą samą zabawę u siebie. Nie wiem o co chodzi, ale chyba zainteresowanie tą zabawą już spadło, ponieważ dopiero w marcu zgłosiła się jedna osoba, a było to Margotka. Myślałam, że paczuszkę wyślę wcześniej, ale wysłałam dopiero niedawno. To co wysłałam to obrazek ze wzorem już wam znanym i wiklinowe nietłukące się bombki:). Zapraszam do oglądania.
Teraz czas na zaglądanie do Margotki i śledzenie kiedy u siebie ogłosi tą samą zabawę:).

I na koniec swoją pracę zgłaszam do konkursu grudniowego o tutaj:
/link/

oraz wyzwania
/link/
PODPIS

8 komentarzy:

  1. o proszę jakie piekne wiklinowe bombki, jeszcze wiklinowych nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W przyszłym poście już ogłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną niespodziankę przygotowalas dla Margotki😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki pierwsza klasa ! A haft wymagał czasu aby go zrobić, dlatego paczuszka poleciała z poślizgiem ... Fakt, coraz mniej osób chce się bawić :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, oryginalne bombeczki :) pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny prezent przygotowałaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezent. Sama haftuję, więc wiem jakież to pracochłonne. A bombki z wikliny😊 cudne! Dziękuję za udział w zabawie Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki prezencik to idealny pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).