środa, 9 października 2013

Nowoczesna koperta






          To nie był koniec zaproszenia, a co za tym idzie prezentów. Dalsza cześć brzmiała tak:

„Prezent to jest zawsze kłopot, czy ma zegar być, czy robot?
By nie pisać długich książek młodzi proszą o pieniążek”


            I też szczerze ta część mi się spodobała, a dlaczego? Bo prześledziłam x ilość for na temat sugerowania gotówki jako prezent, i myślę, że akurat to zaproszenie nikogo z gości chyba nie uraziło, bo pojawił się wyraz „ proszą” :). Wracając do tematu, tym razem nie użyłam wujka googla, a pomysł jest mojego chłopaka, realizacji i dobór „surowca” mój. Wręczając prezent wszyscy byli ciekawi co jest w środku:). 

Tak prezent wyglądał na początku, nie za ciekawie:)
potem było już lepiej

A tak to wygląda 
Na zdjęciu tego nie widać. Lecz by Państwo młodzi nie mieli tak łatwo na wierzchu pudełka są fałszywki dopiero na spodzie, pod pewną warstwą się prawdziwe pieniążki.
I jak się podoba:)?


3 komentarze:

  1. Potrafisz zrobić coś z niczego. Podobają mi się Twoje pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny pomysł;))Dziękuję za zaproszenie i za ugoszczenie się u mnie;)
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).