sobota, 1 marca 2014

Moja druga wymianka z kawą

    Czas na moją drugą wymiankę w jakiej brałam udział. Finał co prawda był wczoraj, ale pewnie się niektóre z was ze mną zgodzą przy tak słonecznej pogodzie, to aż się niechciało w domu siedzieć w dodatku przy komputerze;). 

  Bohaterem głównym tym razem miała być kawa, której co prawda  nie pijam, ale za to lubię tworzyć z jej ziaren. Już nawet ten zapach mi się spodobał:). Wymiankę organizowała Małgosia z bloga  Upominkowy Świat.


   Teraz czas na najważniejsze myślę, czyli kto co sobie wysłał:). Zacznę od tego co ja wysłałam. Zatem:
  •  coś związanego z kawą, w moim przypadku była to rameczka, podstawka pod kubek być może z kawą:) i mini słoiczek,
  • przydasie, czyli szablony, różnego rodzaje wycinanki, okrągłe serwetki, wstążki, ozdobne klamerki, brokat i papierowe kwiatki:),
  •  i była i sama kawa, spakowana w środku;),
  •  i na koniec coś do kawki, czyli własnoręczne czekoladki;) i dodatkowo inaczej wykorzystana mojej ostatniej produkcji zakładka do książki;),
  •  karteczka jeszcze przecież. Prawie o niej zapomniałam;). W sumie chyba nie była wymagana.

   Było co ja wysłałam. Pora na to co ja otrzymałam. Dostałam duże pudełko. A w nim same fajne skarby:). Pierwotnie prezentowały się tak. Mile zaskoczyła mnie ich wielkość:).

W owych workach;) znajdowało się:
  • coś własnoręcznego, czyli śliczne kawowe serduszko i bohater programu, czyli kawa jednorazowa i kawa ziarnista o którą prosiłam i bardzo za nią dziękuję ,
  • coś do kawusi - wafelki, które już zostały odpowiednio rozdzielone w domu i gorąca czekolada;),
  • przydasie wręcz bardzo dużo przydasi, aż się zdziwiłam. Różnego rodzaju tasiemki, które również sugerowałam:), po za tym drewniane patyczki, papierowe kwiatki i serwetki.
  • najlepsze zostawiłam na koniec. Prosiłam o wiklinowy wózek. I dostałam. Szczerze nie sądziłam, że będzie taki duży;). Jest prześliczny.


     Na tym prezentacja się kończy. Podsumowując tą wymiankę jestem z niej bardzo, a to bardzo zadowolona. Jeszcze raz dziękuje Agnieszce za takie wspaniałości i było mi bardzo miło być jej parą wymiankową;). Dostałam takie skarby, które ogromną radość mi wczoraj sprawiły. W ogóle to wczoraj był taki bardzo miły dzień, ale to już nie liczni wiedzą o co chodzi;).


14 komentarzy:

  1. Piękne prace! Myślę, że wymianka była bardzo udana ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, bo ja również jestem baaardzo zadowolona z mojej pary wymiankowej i cudów, jakie otrzymałam :-)))
    Się polecam na przyszłość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może kiedyś sobie zrobimy prywatną wymiankę:), zobaczymy co przyszłość przyniesie;). Się powtórzę, ale ja też się bardzo cieszę, że mogłaś być moją parą wymiankową:).

      Usuń
  3. Fantastyczna wymianka:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny temat na wymiankę. Obie przygotowałyśmy bardzo fajne prezenty. Mi bardzo przypadła do gustu wykonana przez Ciebie ramka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe rzeczy podarowałaś i równie cudowne dostałaś - takie wymianki to ja rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jak na razie udaje w takich brać udział oby jak najdłużej;).

      Usuń
  6. Świetny pomysł z wymiankami. Wszystkie rzeczy robione własnoręcznie są cudne, mnie szczególnie urzekł wózek, oraz nowe zastosowanie zakładki do książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się on bardzo podoba:) i dziękuję;).

    OdpowiedzUsuń
  8. ja cię nie mogę ale wymianka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).