wtorek, 12 sierpnia 2014

Dwustronna serwetka

Witajcie,

   Myślałam, że tym razem przyjdę do was z czymś innym niż szydełko, ale wyszło inaczej:). Związku z tym przedstawiam wam dzisiaj moją serweteczkę. Jej średnica to ok. 19 cm. Włóczka użyta do tego to znowu jeans. Czemu dwustronna, chyba widać zatem nie będę tłumaczyć:). Bardzo podoba mi się tej dwustronny motyw napiszę nieskromnie:).
    Żeby na tym nie był koniec takie streszczenie zdjęciowe:), jak bohaterka postu powstawała. Chyba że wolicie ładniejsze sprawozdanie:) to zapraszam tutaj.
      Nieskromnie chce zaznaczyć, że ten post jest tym setnym:). Może tylko bądź aż. Zatem chciałabym obdarować jedną osobę, która zostanie wybrana spośród pozostawionych komentarzy. Komentarze które będę brać pod uwagę to te pozostawione do 18.08., zatem zapraszam:).
PODPIS

10 komentarzy:

  1. No to ktos musi być pierwszy :-) Padło na mnie i dobrze bo to moje oststnie odwiedziny na blogach przed wyjazdem na 2 tygodniowy urlop. Gratuluje pierwszej setki , ja tez nie tak dawno ją obchodzilam.
    Pozdkładeczki wyszły super i gratuluje Ci wytrwałości, nabierasz ogromniej wprawy w szydełkowaniu. Widac że Ci to leży i pasuje. Życze powodzenia w dążeniu do perfekcji!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Asieńko, serwetka urocza. Gratulacje 100 postu :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka jest śliczna i proszę mi tu nie pisać o nieskromności, tylko chwalić się! Pięknie wychodzą Ci szydełkowe dzieła i czuję, że będzie ich coraz więcej. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna! szalejesz z tym szydełkiem - podziwiam Cię :) :)
    Setny post - oby ich było jeszcze wiele setek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super serwetka, bardzo ciekawe połączenie kolorystyczne. I to już na prawdę setny post? Gratulacje, teraz setny a zaraz pewnie będzie tysięczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze ze zdazylam pzed 18 stym hihih trzymam kciuki za siebie ;) Powiem Ci szczere ze jestem pelna podziwu Twoich szydelkowych poczynan. Ta serweka wyglaa cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, jaka piękna serwetka! Ładny wzór i piękne kolory! Ustawiam się w kolejce i czekam na następne prace. Gratuluję setnego postu i życzę powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna serwetka, gratuluję setnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna serwetka, kiedyś też umiałam robić na szydełku, ale niestety było to dawno temu i już nie pamiętam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :) serwetka SUPER :)
    a ja tutaj tez w innej sprawie...a nie znalazłam (albo ślepa jestem) maila do Ciebie ;)
    bo chciałabym Cię prosić o adresik korespondencyjny do Ciebie (w związku z zabawą "Wędrująca książka")
    pozdrawiam i czekam na wieści...a póki starczy mi sił, zmykam Cię poczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).