niedziela, 31 sierpnia 2014

Stonowane pudełko

Witajcie,

   Ostatnio były nagrody, a dziś będzie pudełko wiklinowe. Trochę inaczej wykonane. Co mam na myśli:)? Górę, do której wykorzystałam właśnie jeden z motywów papierów do decoupagu co prawda:). By nie była nudna i korespondowała z całością zrobiłam obwódkę z wikliny w kolorze błękitu i na tym nie koniec, bo z tektury falistej wydziurkowałam małe elementy, które można nazwać wiatrakami lub kwiatkami:).
    Apropo jeszcze tych papierów do decu są świetne jako wykończenie góry takiego pudełka. Szczególnie, że nie wychodzą straszne marszczenia:).
     Na tym nie koniec, ponieważ myślę o zorganizowaniu kolejnej zabawy. Powód - zbliżająca się rocznica mojego bloga. A może też to, że mi się ostatnio poszczęściło w podobnych rozdawajkach, to teraz ja dam komuś coś wygrać. Zatem wpadajcie do mnie w najbliższym czasie, bo na pewno szykuje się kolejna zabawa:). Zapraszam gorąco !!!
PODPIS

9 komentarzy:

  1. Świetne pudełko, bardzo lubię takie różane motywy. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepikne !!! Och pieknie zrobilas, piekne kolorki doralas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu pudełeczko super. lubie takie zamykane , ai do tego kwadrotowe, trudno sie takie wyplata .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nie jest łatwo, muszę się przyznać górę robiłam dwa razy, ale warto było:).

      Usuń
  4. Świetne! Czym barwiłaś wiklinę? :) Super wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, zwłaszcza ten różany motyw!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).